שאלות נפוצות לצפיה אונליין | spiritcinema
top of page

אנחנו כאן כדי לעזור 

 אנא עיין בשאלות הנפוצות שלנו למטה. אם אתה זקוק לסיוע נוסף, הפעל תמיכה בצ'אט חי באתר איוונטיב


הסרט שהזמנתי לא מנגן! (שלבים כלליים לפתרון בעיות)
 ?האם אתה מחובר עם החשבון הנכון
.אנא בדוק את סטטוס ההתחברות שלך בפינה השמאלית העליונה של חלון האירועים. אם אתה מחובר תראה עיגול עם ראשי התיבות של בעל החשבון
.כדי להחליף חשבונות, לחץ על המעגל ובחר "יציאה", ולאחר מכן התחבר (באמצעות כתובת דואר אלקטרוני או התחברות בפייסבוק) לחשבון המועדף

.אם אינך מחובר, תראה את המילה "התחברות" בפינה השמאלית העליונה של החלון. לחץ על "התחבר" והזן את אישורי החשבון הרצויים

.אתה יכול גם להתחבר ישירות מחלון ההזמנה המוקפץ אם תלחץ על "ביטול נעילה של סרט" בזמן התנתק

.אם כל מה שאתה רואה בחלון הנגן הוא מסך שחור, אנא לחץ או הקש על החלון כדי להפעיל את פקדי הנגן

?כמה זמן אפשר לראות את הסרט

כשתבטל את נעילת הסרט, תראה אינדיקציה כמה זמן עליך להתחיל לצפות מתחת לכפתור "צפה עכשיו" בעמוד הסרט
לאחר שהתחלת לצפות בסרט, החיווי ישתנה כדי להראות לך כמה זמן נותר לסיום

?האם אוכל להריץ אחורה ולהתחיל מחדש

כן, יש לך גישה מלאה לכל התוכנית במהלך חלון הצפייה שלך

?קניתי את הסרט ועכשיו הוא מבקש ממני לשלם שוב כדי לפתוח אותו. מה אני עושה

אנא אשר שאתה מחובר עם אותה כתובת דוא"ל או התחברות לפייסבוק שבה השתמשת לרכישת התוכנית
אתה יכול להתחבר באמצעות קישור הכניסה בפינה השמאלית העליונה של המסך, או אם אינך מחובר כלל, תתבקש להיכנס לאחר לחיצה
"על "בטל נעילה כעת

אם עדיין אינך יכול לגשת לתוכן שלך
בקר ב
watch.eventive.org/me
כדי לוודא שביטלת את נעילת התוכנית ותוכל לגשת אליה משם

?איך אני מוצא את הסרט שלי

אם כבר פתחת את הסרט, בקר בספריית התוכן שלך ואתה אמור לראות את הסרט שם
תצטרך להיכנס תחילה עם כתובת המייל שלך

"אם אתה במכשיר אחר, תוכל גם לבדוק בתיבת הדואר הנכנס שלך את אישור ההזמנה בדוא"ל וללחוץ על כפתור "צפה עכשיו
 

אני רואה מסך שחור במקום שבו הסרט צריך להיות, אבל השמע מתנגן כרגיל

אם אתה משתמש בצג חיצוני, נסה לנתק את הצג. ייתכן שהתצוגה שלך לא תתמוך בהצפנה הדרושה כדי להזרים את התוכן שלך בצורה מאובטחת. אם אינך יכול לנתק את הצג החיצוני ואתה משתמש ב-דפדפן סאפרי במאק, נסה לעבור לדפדפן גוגל כרום. אם אתה משתמש במכשיר נייד, נסה לתת לסרט להתנגן במשך 15 שניות. אם אף אחד מהשלבים הללו לא עוזר, אנא צור איתנו קשר באמצעות הצ'אט החי באתר
 

?מדוע נגן הווידאו נעצר או אינו פועל בצורה חלקה

אנו משתמשים בהזרמת קצב סיביות אדפטיבית, כלומר איכות הסטרימינג תתאים אוטומטית בהתאם למהירות האינטרנט שלך. אם חיבור האינטרנט שלך לקוי או לא עקבי
או אם יש לך כמה מכשירים התומכים ב
-WiFi
מחוברים בו-זמנית, אתה עלול להיתקל בבעיות במהלך הצפיה
אם אתה מחובר ל-wifi, נסה להתקרב לנתב שלך. אתה יכול גם לנסות להתחבר ישירות לנתב שלך באמצעות כבל
Ethernet.

?עדיין צריך עזרה

אל תדאג, אנחנו כאן כדי לעזור
לחץ על הלחצן למטה כדי להיכנס לתמיכה בצ'אט החי באתר איוונטיב ואנו נדאג שתצפה בתכנים במהירות האפשרית

bottom of page